Nawet ciekawa praca, nawet dobrze płatna praca – w pewnym momencie – „wypala”. Myśl o pójściu do pracy przestaje cieszyć.
Wyzwania stojące przed pracownikami nie budzą entuzjazmu. Wyniki pracy zawierają więcej błędów, a czas poświęcony na wykonanie zadania staje się coraz dłuższy. Pracownicy zaczynają uskarżać się na stan zdrowia.
Zaczynają częściej chorować i częściej korzystają ze zwolnień lekarskich, nawet w sytuacji, gdy ich nieobecność w pracy narazić ich może na pogorszenie statusu.
Atmosfera w pracy zaczyna być pełna pomówień, plotek, złośliwości. A „wszyscy” skarżą się na zmęczenie, „nerwy”, przepracowanie.
W skrajnych wypadkach obserwuje się nastawienie roszczeniowe wobec pracodawcy i/lub agresję w stosunku do podwładnych.
Częstszymi stają się mniej zyskowne a zarazem zachowawcze decyzje, spada kreatywność w stosunku do podejmowanych zadań. Zdolność pracowników (i firmy) do adaptowania się do zmieniających się warunków rynkowych maleje.
Czym jest wypalenie? Czy jedynie kłopotem? Czy może nam w czymś pomagać?
A co najważniejsze: Jak zapobiegać wypaleniu i co robić, gdy jego symptomy zaczniemy odczuwać?
Jak zapobiegać wypaleniu członków zespołu i kadry kierowniczej?
Umiejętność przeciwdziałaniu wypaleniu zawodowemu to szansa na dobrze, twórczo i z przyjemnością wykonywaną pracę bez kosztów zdrowotnych pracowników i zmniejszeniu potencjału organizacji.
50 min. | 300 zł
Instytucja szkoleniowa wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem: 2.02/00162/2019
Aby zapewnić jak najlepsze działanie strony, korzystamy z technologii takich jak pliki cookie, które służą do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o Twoim urządzeniu. Zgoda na te technologie umożliwia nam przetwarzanie danych, takich jak sposób przeglądania strony czy unikalne identyfikatory. Brak zgody lub jej wycofanie może ograniczyć niektóre funkcje i utrudnić pełne korzystanie ze strony.